Модельный ряд ЗАЗ

Отзыв о ЗАЗ Lanos 2010 года


Автомобиль: ЗАЗ Lanos T100 2010 г.в., хэтчбек, механическая коробка передач, Передний привод , пробег - 17000 км, двигатель - 1.6, комплектация - електропакет
Автор: Alex (Украина, Киев)   18.01.2011
НадежностьОценка: 4
КомфортОценка: 3
ХодоваяОценка: 5
Внешний видОценка: 4
Общая оценка4.0

Не знаю Т100 це чи не Т100, але в техпаспорті значиться як ЗАЗ ланос 2010 р.в. Набридло їздити на старих коритах, тому вибирав нове авто за критеріями: дешевий, надійний, 2-об'ємний кузов, кондішен, нормальний кліренс для легковухи, щоб годилося і для міста і для подорожей. Хотів "універсал", але по бюджету підходила тільки Лада-2171, котрих на той час не було на складах (а Лада-2111 іде без кондішенів, і нарікають на якість збірки). На Ланосі зупинився коли в салоні сказали що піднімуть кліренс на пару см. Всі наявні кольори кузова були темні, ні один мені не підходив, я хотів світлий. Тому везли авто прямо із заводу на замовлення, кольору молочний металік. Відразу установив пропан BRC 4 пок., повівся на дорогу газову установку бо сказали що первинна обкатка 3 тис. км на бензині, а потім розхід газу буде лише на 0, 5 л більше ніж бензину. За фактом після бензинової обкатки розхід 95 бензину складав 6, 2-6, 7 л у змішаному циклі, ця цифра помітно росте на швидкості понад 90 км/год, в чому я виню зростання завихрення за кормою. Розхід пропану згодом виявився 8, 0-8, 5 л на 100км, причому по Києву (якщо не попадати в корки) або в Карпатах практично такий же як на трасі. Кажуть можна поставити більш підходящі свічки під пропан і буде менше, але поки неохота заморочуватися. Так що повної заправки пропану в балон (стоїть на місці запаски) вистачає на 380-400 км. За містом швидше 110 як правило не їду, ну не гонщег я. Мотор жвавий вище 3000об/хв, як і всі 16-клапанні, але так само і помітно шумить в салоні вище 3000. Захистом картера вже не раз черкав на грунтовках і ямах, машина буває розкачується бо м'яка підвіска, тому підвищений кліренс помагає якщо іти через колдобини обережно. Окремий привіт дорогам м. Борислава і Дрогобича, старій об'їзній м. Рівне, і половині Полтавської та Миколаївської областей. Задні сидіння складаються хоч і не в рівну поверхню, але можна возити в такому багажнику і двері, і ондулін, перевірено. Приємно здивувало що штатна гума, здається Росава всесезонка, дозволяє нормально контролювати машину зимою на мокрій сніговій каші, ну звісно на притомній швидкості. А тепер про погане. На 3-ій день експлуатації здох індикатор температури мотора, стрілка впала в мінімум і більше не ворушилася. На СТО Укравто сказали що нема запасних, приїжджайте через тиждень. Я забив на це до часу проходження ТО-1, тоді датчик поміняли, і індикатор ожив. Також через пару тижнів відламався пиндик кріплення водійського протисонячного козирька, так досі козирьок і бовтається на одному. Після того як перейшов на пропан, через пару тисяч км став троїти мотор. Під час ТО-1 почистили інжектор і поміняли свічі, відтоді така проблема не спостерігалася. На 11000 км, невдовзі після ТО-1, перестав працювати кондішен, діло було в кінці літа. На другий день закипів мотор у тянучці біля Києва. Загнав на ТО, виявилося що заклинив електромотор вентилятора охолодження двигуна. Він живився через спільний запобіжник (котрий згорів) із вентилятором кондішена, тому кондішен і перестав арбайтен. Поміняли вентилятор по гарантії, а на тому здохлому я помітив шильдик шось типу "Черкаський завод електротоварів". FUCK!!! от і підтримуй після цього вітчизняного виробника. Морально готуюся через рік-два міняти здохлий ветилятор кондиціонера, бо на ньому був такий же шильдик... Зараз на одометрі коло 17000 км. Почав пищати мотор, особливо поки холодний, звук схожий на незмащений натяжний ролик ременя. Скоро ТО-2, доведеться знову подавати рекламації. Хоча казали що мотор стоїть німецький, такий як ставили на опелях попередніх моделей. Але підозрюю що збірка його вже теж вітчизняна. І це машині ще нема й року, а вже стільки дитячих проблем вилізло. Підсумовуючи. Теоретично цілком нормальне авто для молодої безпонтової сім'ї і для особистих справ. Я був би загалом задоволений ним на практиці, якби не вказані вище проблеми з якістю вітчизняної збірки. Зараз так думаю - знав би наперед що така паршива якість збірки стала - узяв би якийсь аналогічний Пежо-206, хоч вліз би в борги.

Плюсы автомобиля: Достатньо динамічна і економічна машина, якщо сильно не ганяти. В ідеалі також надійна і довговічна (по крайній мірі стереотипно була такою до перенесення повного циклу виробництва на ЗАЗ). Добра система обігріву салона зимою і охолодження літом. Комфортна підвіска для подорожей пасажирам і спереду і ззаду. Є дитячі замки, у кого малюки, це важливо.

Минусы автомобиля: Технічні мінуси: не регулюється кермо по висоті, як у топовій версії седана ланос, а зафіксоване у незручній нижній позиції, тому половину спідометра не видно якщо не піднирювати під баранку. Сидіння водія із недостатньою підтримкою поясниці, втомлює спину в довгих дорогах. Не чути реле поворотів, тому буває забуваєш їх вимикати, треба доставляти звукове дублювання поворотів. Дешевий салон, для кого це має значення, але зате не смердить фенолами-анілінами, як китайські. Салон може бути тіснуватий для крупних людей, але це такий клас авто, ланос не для крупних. Кліренс не достатній для наших доріг, якщо не збільшувати його спеціально. Технологічні мінуси: вітчизняна збірка, і те що звідси випливає. Подробиці вище.

Совет покупателю: Після 2009 року шанс виграти у лотерею під назвою "надійний ланос" зменшився, як показує життя. Шанси виграти мабуть є, але усвідомлюй ризики. Якщо береш - обовязково роби антикор і доставляй захист картера. Добавляй вставки для вищого кліренсу, або їзди обережно, - я раз бачив як таксист на ланосі "зняв" кромку бампера, зрушаючи з бордюра.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Гость  

Да, мотор там древний румынской сьорки немецкой лицензии и оччень прожорливый. Обходите этот 8-клапанник десятой дорогой!

ОТВЕТИТЬ  
Гость  

в мене теж 1.6 16кл. 2010 р. Проблеми тиж сами один в один кроме козирька. Ну вмене ще на 25000 почав пiдтiкать антифриз з пiд прокладки головки наружу . На сто сказали що це майже на всiх +-10000 . Але машина бомба. ки наружу . На сто сказали що це майже на всiх +-10000 . Але машина бомба.

ОТВЕТИТЬ  
Игорь  

В мене теж 1,6 2010 року. Козирьо був тріснутий - замітив салоні, замінили, да тижня їздив щоб поміняли тріснуті кнопки кондіціонера та обігріві скла, кнопка багажника два рази саморучно румонтувалась ( злітають пласмаски ), клацанння в лівій задній стойці з первих тисяч километрів, низька -хоч пишуть будто кліренс як у ваза ( брехня ), шумка слаба всю труву дуже чути, при сто кіло и рості 183 важко вілазить із за керма, при їзді по крупно зернистому асвальті десь в районі керма сильно дрибіжить, а так взагалом за таки гроші з таки недоліками в началі експлуатаціі краще у хороших знайомих попитать та купить хорошого німця. того ж опеля астра .

ОТВЕТИТЬ  
Роман  

Тоже не работал датчик температуры и отломан держатель водительского козырька.Заметил не сразу.Очень радовался новой машине.Заметил по пути домой из автосалона.На следующий день поехал на СТО и меня сразу же почти послали типа не знаем когда электрик освободится мол на 40 градусной жаре сиди и жди.Я их тоже послал вместе с гарантией. 10000 дорого для этой машины-8000 в самый раз.В принципе машиной доволен но следующая будет куплена точно не на Укравто.Всем удачи и крепкого здоровья.

ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Тест-драйв ЗАЗ Lanos: ЗАЗ Lanos (T100) против ЗАЗ Chanсe (Lanos T150)
ЗАЗ Lanos (T100) против ЗАЗ Chanсe (Lanos T150)

Это просто автомобили, от которых не стоит ждать чудес, но которые, тем не менее, способны удовлетворить ваши каждодневные потребности.

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у ЗАЗ

ЗАЗ Forza 2013 ЗАЗ Forza 1.500$ 2013 60.000 км
ЗАЗ Forza 2012 ЗАЗ Forza 1.500$ 2012 70.000 км
ЗАЗ Forza 2013 ЗАЗ Forza 2.000$ 2013 50.000 км
смотреть все
объявления